Emosi macam roller coaster lately
Banyak pulak post2 kat FB yang tayang dah perggy....dah bersalin...
well of course it is their rights to post anything....everything...
it is their **** wall~
Kita cakap2 kang...orang kata busuk hati la, dengki la...haha..typical malay~
That is why I am mad..
I am mad at myself....
because allowing myself to read those things...
Of course la bukan stalking......*mostly*
They just happened to be there....while scrolling...
I am not happy for them...??
I do not know.
Jeles....?
I am. I'm not going to deny it.
Emm..
Just read one blog telling her journey in TTC
Hardship. that's all a can summarize
Sampai rasa nak vomit membayangkan.
Wondering do I also need to undergo such process.
While in the mean time hadap soalan2 orang yang tak pernah nak faham.
Semoga Miss Orked terus tabah. Doakan ketabahan saya juga~
No comments:
Post a Comment